مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 09:392019-10-09سياسي

کشور با پول نفت آباد نمی شود


رییس هیات امنای بنیاد مستضعفان گفت: با پول نفت آنگونه که باید و شاید کشور آباد نمی شود، کشور با افکار، توانایی ها، خلاقیت ها، ابتکارات و دست های مردم آباد می شود، - با پول نفت می توان پروژه و زیرساخت درست کرد که لازمه توسعه است اما توسعه اصلی و رفع محرومیت با مردم اتفاق می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سعیدی کیا امروز در همایش 100 معین اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در تالار جلسات شهید هاشمی نژاد بیمارستان امام رضا(ع)، اظهار کرد: شما معین های اقتصادی مدیران و کارآفرینان استان برای یک کار مهم، پرخیر و برکت و توانمندسازی مردم هستید که نتیجه آن رفع محرومیت زدایی است.

وی افزود: زمانی که مقام معظم رهبری به من حکم دادند، فرمودند که بنیاد مستضعفان فعالیت های محرومیت زدایی انجام می دهد که خوب است اما دیگران نیز انجام می دهند، شما کار اساسی انجام دهید، یک منطقه محروم را انتخاب کرده و آباد و رفع محرومیت کنید.

در بنیاد مستضعفان تمام کارهای رفع محرومیت در بنیاد علوی انجام می شود که وابسته به بنیاد مستضعفان است.

سعیدی کیا با بیان اینکه در کشور تسهیلات زیادی به روستاها داده شده اما روستاها آنگونه که باید آباد نشدند، اگر شده بودند ما اکنون اینجا دور هم جمع نبودیم، عنوان کرد: در مهرماه با استاندار گفت وگو کردیم و قرار شد قلعه گنج را برای آبادان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور با پول نفت آباد نمی شود

کشور با پول نفت آباد نمی شود